گوارگام چیست – قیمت گوارگام

برای قیمت تماس بگیرید

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

گوارگام خوراگی جزو دسته امولسیفایر ها قرار دارند. ماده گوارگام غذایی نوعی صمغ خوراکی خوراکی می باشد که از نوعی لوبیای خوشه ای به نام گوار که در هند بیشتر یافت میگردد وجود دارد که گوارگام از نظر ساختمانی یک گالاکتو شباهت دارد.
ماده گوارگام یا صمغ گوار خوراکی جهت داشتن قدرت ایجاد پیوند هیدروژن با مولکول آب بیشتر به عنوان غلیظ کننده و تثبیت کننده استفاده می شود. ماده صمغ گوار یا گوارگام خوراکی دارای کاربرد بسیار زیادی در کنترل مشکلات سلامتی مانند دیابت، حرکات روده، بیماری های قلبی و سرطان روده بزرگ دارد و می تواند این مشکلات را کاهش دهد. گوارگام نام های دیگری نظیر آدامس گوار یا گوار داردند.
کاربرد گوارگام یا آدامس گوار
پودر گوارگام به عنوان یک افزودنی غلیظ کننده، بیشتر برای تثبیت، مورد استفاده قرار می گیرد. صمغ گوار از ویژگی های بسیار جالبی برخوردار است که می توان به قابلیت نگهداری آب، مانند فیبر برای بافت و اتصال اشاره کرد. غذاهای زیادی وجود دارد که در آنها از پودر صمغ گوار به عنوان ماده ژل کننده، یکی از غلظت دهنده ها و همچنین تبلور و حجم دهی استفاده می شود و همچنین پودر گوارگام بافت نرم و دارای عطر و بوی کمی دارد که این یکی از مزایای این ماده محصوب میگردد. کاربرد صمغ گاران یا گوارگام درصنایع غذایی ، دارویی ، کاغذ ، منسوجات ، مواد منفجره، حفر چاه نفت و صنایع آرایشی و بهداشتی بیشترین استفاده را دارد.
مشخصات گوماگوار یا همان گوارگام
شکل ظاهری ماده گومه گوار یا صمغ گومار پودری می باشد به رنگ زرد روشن و دارای فرمول شیمیایی C10H14N5Na2O12P3 با شناسه غذایی E412 می باشد.
فروشگاه اریا تجارت یکی از وارد کننده های ضمغ گوار یا گوارگام هندی با کیفت می باشد جهت خرید گالاکتومانان یا گوارگام هندی با ما تماس حاصل فرمایید
۰۹۱۹۷۵۲۹۰۷۶
۰۲۱۳۳۹۰۲۲۰۹

شناسه آگهی : 541648b5294b8116

اطلاعات تماس

این آگهی منقضی شده است و اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود.