مخزن کرایوژنیک اکسیژن مایع، نیتروژن مایع، آرگون مایع، co2 مایع

برای قیمت تماس بگیرید

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

مخازن کرایوژنیک با توجه به تکنیک‌های به‌روز و پیشرفته در دنیا و با استفاده از فن آوری‌های نوین طراحی و تولید می‌شوند. شامل دو مخزن داخلی و خارجی می‌باشند که در ساخت مخزن داخلی از فولاد زنگ نزن آستنیتی و مخزن خارجی از کربن استیل استفاده می‌شود و می توان از آنها برای ذخیره سازی LIN ،LOX ،LAR ،LNG ،CO2 و N2O استفاده کرد.
کاربرد مخازن کرایوژنیک:
مخزن کرایوژنیک در مراکزی که خلوص گازها بسیار مهم باشد:
همچون صنایع نفت و گاز، هوافضا، انرژی‌های نوین، احتراق، حفاری، بتون ریزی، سردخانه‌ها، سلول‌های بنیادی، مواد غذایی و تامین اکسیژن بیمارستان‌ها کاربرد دارند.
علاوه بر این مخازن کرایوژنیک در مزارع پرورش ماهی، کارخانه‌های صنعتی دارای قسمت جوش و برش، بسته بندی و انجماد سریع مواد غذایی و مراکز توزیع گازهای صنعتی و طبی کاربرد گسترده‌ای دارند.
مزایای مخازن کرایوژنیک:
با توجه به رشد روزافزون مصارف محصولات کرایوژنیک در صنایع مختلف، امروز شاهد آن هستیم که این تکنولوژی به عنوان دانش و کالای استراتژیک محسوب می‌شود.

اغلب صنایع بنا به دلایل ذیل ترجیح می‌دهند که تا حد امکان از امکانات اختصاصی تولید و یا دستکم انباشت در ظرفیت بالا بهره ببرند:

قیمت: هزینه شارژ مخزن کرایوژنیک به طور میانگین یک سوم قیمت شارژ کپسول است.
تعویض و حمل: مخازن کرایوژنیک یک بار در محل نصب می‌گردند و با استفاده از ماشین‌های حمل در بازه طولانی‌تر (۱ تا ۲ ماه) شارژ می‌گردند، این در صورتی است که کپسول‌ها عمدتا” به صورت روزانه یا هفتگی حمل و شارژ می‌گردند.
تعمیرات و نگهداری: کپسول‌ها به لحاظ ایمنی بدنه و متعلقات آن باید به صورت دوره‌ای تست شوند که این امر در مخازن ثابت وجود ندارد.
فشار کاری: فشار کاری مخازن بر حسب نوع کارکرد تنظیم می‌گردد ولی کپسول‌ها با فشارهای ۱۲۰ بار تا ۲۰۰ بار پر می‌شود که این خود به معنای ریسک بالای کار با آنها است.
عمر عملکرد بالا ( بیشتر از ۳۰ سال )
نیاز به برق و راه اندازی ندارد.
بدون ایجاد سر و صدا.
خلوص بالای ۹۹ درصد.
بدون نیاز به اپراتور و…
به همین دلیل است که این مخازن جایگزین مناسب کپسول‌های گاز مصرفی در صنایع مختلف و مراکز درمانی و پزشکی می‌باشد.

شناسه آگهی : 39465902146f3b12

اطلاعات تماس

این آگهی منقضی شده است و اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود.