قطعات سیستم های پنیوماتیک،هیدرولیک و ابزار دقیق صنعتی دست اول

برای قیمت تماس بگیرید

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
این مورد فروخته شده است.

گروه ماشینچی همواره در تلاش بوده تا با انواع چالش های مهندسی رو به رو شده و برای حل آنها همیار و همراه باشد. این مسئولیت و تعهدی است که ما جدی می گیریم و به چیزی بیشتر از باهوش ترین مهندسان نیاز دارد.
گروه ماشینچی پشتیبان فناوری‌های حرکت و کنترل است که راه‌ حل‌های مهندسی دقیقی را برای طیف گسترده‌ای از
بازارهای ماشین آلات راهسازی، صنعتی و هوافضا ارائه می‌کند.قطعات و ملزومات ماشین آلات را می توان در اطراف هر چیزی که حرکت می کند پیدا کرد.
در این زمینه طیف وسیع و گسترده ای از محصولاتی را داریم که درماشین آلات هوافضا، سیستم های کنترل آب و هوا، سیستم های الکترومکانیکی،سیستم های فیلتراسیون، سیستم های مبتنی بر مایعات و گاز،سیستم های هیدرولیک، پنوماتیک، ماشین آلات کنترل انواع فرآیندها،کاربردهای بیشماری دارند.
ما می‌توانیم این محصولات و فناوری‌ها را در سریع ترین و ایمن ترین حالت برای حل چالش‌های مشتریان به کار ببریم، ما میتوانیم آنها را برای توسعه سیستم‌هایی که چالش‌های پیچیده‌تر را برطرف می‌کنند، ترکیب کنیم.
برند های تجاری عمده فروش محصولات ما به شرح ذیل میباشد:
PARKER-REXROTH-FESTO-SMC-CDC-EATON-VICKERS-SEL-MANULI-POLYHOSE-SNS-ELITE-VLOCK-CLOCK-SWAGELOK-CJEN-ASCO-KAISER-HYDEX-HYDAC-PALL-MPFILTRI-FLEETGUARD-MECAIR-TURBO-HAWE-FERRO-SIMGA-SANGO-NCR-STAUFF-KURTMAN

شناسه آگهی : 84364c0fd9b193c4

اطلاعات تماس

این آگهی منقضی شده است و اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود.