پری پک شیر یک لیتری عباسی کارکرده

0 تومان

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

پرکن کیسه ای شیر یک لیتری یا پری پک یک لیتری شیر یا پرکن شیر بالشتکی دستگاهی است که با نام های مختلف در بازار رواج دارد و نوع بسته بندی آن با عنوان شیر یارانه ای یا شیر کیسه ای در ذهن همه از گذشته باقی مانده ؛ دلیل استفاده کارخانجات از این نوع بسته بندی قیمت پایین لفاف سه لایه و مقاوم آن و همچنین سرعت و سهولت در بسته بندی می باشد که برای شیر پاستوریزه با ماندگاری کوتاه مدت بهترین گزینه هم برای تولیدکننده و هم برای مصرف کننده می باشد.
پرکن یا پری پک شیر یک لیتری می تواند مورد استفاده برای تمامی مایعات رقیق که خاصیت اسیدی نداشته باشند قرار گیرد با این توضیح که توان بسته بندی لفاف pe سه لایه را برای حجم ۲۰۰ میلی لیتر تا ۱ لیتر و با سرعت بسته بندی ۲۰۰۰ بسته یک لیتری در ساعت در هر لاین دستگاه را دارد و با برند های عباسی و حکمایی و شیر دستگاه و … در بازار رواج دارد.
مجموعه استیل تجهیز پاکان در زمینه خرید و فروش دستگاه های پرکن یا پری پک شیر کیسه ای به صورت دست دوم و کارکرده راهنمای شماست. جهت اطلاع از قیمت پری پک یا پرکن کیسه ای شیر دست دوم با ما تماس بگیرید.

مهندس پاکان
۰۹۱۲۵۷۷۴۸۳۹

(((استیل تجهیز پاکان ارائه کننده ی انواع مخازن و ماشین آلات استیل و خطوط تولید لبنی نوشیدنی غذایی دارویی آرایشی بهداشتی شیمیایی به صورت دست دوم می باشد)))

شناسه آگهی : 17265646ef68ee93

اطلاعات تماس

این آگهی منقضی شده است و اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود.