مولتی متر دیجیتال فلوک مدل ۱۷۹

برای قیمت تماس بگیرید

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

مولتی متر دیجیتال فلوک مدل ۱۷۹

دستگاه مولتی متر دیجیتال فلوک مدل ۱۷۹ محصول شرکت FLUKE آمریکا دارای تمامی قابلیتهای لازم جهت تست مدارات و قطعات الکترونیکی می باشد. قابلیت تست دیود, تست خازن،اندازه گیری مقاومت و همچنین اندازه گیری جریان AC/DC تا ۱۰A از امکانات این مولتی متر True RMS می باشد.

کلیه ورودی ها در برابر اضافه ولتاژ یا اتصال اشتباهی پروب ها تا سقف ۱۰۰۰V محافظت شده اند.

علاوه بر امکانات ذکر شده مولتی متر دیجیتال فلوک مدل ۱۷۹ توانائی اندازه گیری دما در محدوده رنجی -۴۰ تا ۴۰۰ درجه، و اندازه گیری فرکانس تا ۱۰۰KHz را دارد. برای اندازه گیری دما این دستگاه از ترموکوپل نوع k با کد ۸۰BK-A استفاده می کند که به همراه مولتی متر ارائه می گردد.

۱۰۰ % ساخت کشور آمریکا لازم به ذکر است کمپانی فلوک همانند خیلی ازبرندهای آمریکایی دیگر همانند اپل ، محصولات خود را در کشور های گوناگون اعم از آمریکا ، هلند ، تایلند ،چین ، …. تولید می کند

ولی تمام محصولات تحت لیسانس و برندینگ کشور آمریکا می باشند.مولتی متر فلوک سری های ۱۱۷ و ۱۱۶ و۱۱۵ ساخت کشور چین و تحت برندیگ و لیسانس کشور آمریکا می باشند وسری های ۱۷۷ و ۱۷۵ و ۱۷۹ و ۲۸۹ و ۸۷v ساخت کشور آمریکا می باشند.

لذا مشتریان محترمی که به دنبال مولتی متر های ساخت خود کشورآمریکا می باشند باید در سری های مولتی متر ۱۷۷ و ۱۷۵ و ۱۷۹ و ۲۸۹ و ۸۷v جستجو کنند.

دستگاه مولتی متر ۱۷۹ محصول FLUKE دارای تمامی قابلیتهای لازم جهت تست مدارات و قطعات الکترونیکی می باشد. قابلیت تست دیود , خازن و همچنین اندازه گیری جریان ac/dc تا ۱۰A ازامکانات این مولتی متر True RMS می باشد.

کلیه ورودیها در برابر اضافه ولتاژ یا اتصال اشتباهی پروبها تا سقف ۱۰۰۰V محافظت شده اند.علاوه بر امکانات ذکر شده Fluke 179 توانائی اندازه گیری دما و فرکانس رادارد, برای اندازه گیری دما این سیستم ترموکوپل نوع k با کد ۸۰BK-A استفاده می کند که به همراه مولتی متر ارائه می گردد.

شناسه آگهی : 61164abe2dd278b1

اطلاعات تماس

این آگهی منقضی شده است و اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود.