مجموعه آموزشی دوربین مداربسته WIFI

33,800,000 تومان

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

دوربین مدار بسته به دوربین هایی اطلاق می گردد که در محلی خاص نصب بوده و تصاویر آن به یک یا چند نقطه دیگر انتقال یا ارسال می گردد. از آنجایی که کاربرد اغلب این دوربین ها در حیطه حفاظت، نظارت و کنترل و سیستم های مانیتورینگ امنیت می باشد، بیشتر به همین معانی مورد کاربرد دارد.
اصلی ترین کاربرد سیستم های دوربین مدار بسته در موارد امنیتی و حفاظتی است. اما کاربردهای آن تنها به این موارد محدود نبوده و موارد دیگری را همانند کاربردهای نظامی، پلیسی، صنعتی، ارتباطات ویدئویی، کنترل ترافیک، فضایی، و تصویربرداری هایی نامحسوس را نیز شامل می گردد.
دوربین های مداربسته بیسیم که با نام‌های وای فای (wifi) یا وایرلس (wireless) نیز شناخته شده هستند، سیگنال‌های ویدئویی و صوتی را به گیرنده‌های بی سیم (wireless) ارسال می‌کنند.
کلمه بی سیم (وایرلس) در این نوع دوربین‌ها به نحوه ارسال سیگنال‌های صوتی و تصویری اشاره دارد. اکثر دوربین‌های مداربسته بیسیم حداقل به یک سیم یا کابل برای تغذیه برق احتیاج دارند. البته برخی دوربین های وایرلس با استفاده از باتری تغذیه می‌شوند. این موضوع باعث می‌شود دوربین مداربسته بیسیم به معنای واقعی کلمه و از همه جهات بی سیم شود.

شناسه آگهی : 33163e0cb1801b7c

اطلاعات تماس

این آگهی منقضی شده است و اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود.