قیمت میکرو کریستالین سلولوز یا اویسل

برای قیمت تماس بگیرید

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

میکرو کریستالین سلولز در صنایع دارویی و غذایی کاربرد وسیعی به عنوان عامل کمکی دارد که از نوع خاصی از سلولز چوب آلفا تشکیل شده است و به عنوان بافت دهنده کاربرد دارد وبه عنوان امولسیفایر و جایگزین چربی هاست و به عنوان حجیم کننده در صنایع غذایی کاربرد دارد. در صنایع دارویی و غذایی مصرف عمده ای دارد .نام دیگر این ماده آویسل میباشد. از جمله کاربرد های آن میتوان در نوشیدنیها،سس ها،چاشنی سالاد،دسرهای لبنی یخ زده، غذاهای کنسروی و بیشترین کاربرد دارویی آن به عنوان مکمل های ویتامین و یا قرص ها نام برد.
آویسل ۱۰۱ یک پلیمر طبیعی است که به صورت ساختار بلوری پلیمری ساخته شده است. این ماده در آزمایشگاه بعنوان تثبیت کننده در ترکیبات شیمیایی استفاده می‌شود.
ویژگی آویسل ۱۰۲ و ۱۰۲: این ماده از نظر شکل ظاهری بی بو , بدون مزه و سفید رنگ می باشد. به عنوان یک ماده ضد انقباض، ضد کپک و همچنین به عنوان نوعی امولسیفایر کاربرد دارد. در صنایع مختلفی از جمله صنعت مواد غذایی، نوشیدنی، داروسازی و محصولات آرایشی مورد استفاده قرار می‌ گیرد.
کاربرد اویسل ۱۰۱ و اویسل ۱۰۲
از میکروکریستالین سلولز ها یا اویسل ۱۰۱ و اویسل ۱۰۲ بیشتر در نوشیدنی ها استفاده می شود. به عنوان عامل ژل کننده و تثبیت کننده در نوشیدنی ها کاربرد دارد. این ماده عامل بهبود احتباس آب و کاهش کالری مواد غذایی می باشد.
جهت خرید اویسل ۱۰۱ و خرید اویسل ۱۰۲ نیاز به یک منبع کاملا قابل اتمینان برای قیمت خوب اویسل ۱۰۲ و قیمت اویسل ۱۰۲ نیاز داریم که می توانیم به فروشگاه صنایع مواد اولیه خوراکی ، شیمیایی و دارویی آریا شیمی اشاره کنیم این فروشگاه قادر به ارائه انواع مواد شیمیایی اولیه خوراکی و دارویی می باشد.
۰۲۱۳۳۹۰۲۲۰۹
۰۹۱۹۰۷۶۴۳۷۶

شناسه آگهی : 818652ecd517994e

اطلاعات تماس

این آگهی منقضی شده است و اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود.