فولاد ۲۷۳۸-میلگرد ۲۷۳۸-تسمه ۲۷۳۸-فولاد قالب پلاستیک ۲۷۳۸-فولاد ابزار ۲۷۳۸

برای قیمت تماس بگیرید

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

فولاد ۲۷۳۸-فروش فولاد ۲۷۳۸-فولاد قالب پلاستیک ۲۷۳۸ ((بهترین قیمت)) ((قیمت رقابتی))
فولاد قالب پلاستیک ۱.۲۷۳۸، یک فولاد ابزار بوده و به عنوان فولاد قالب پلاستیک کاربرد دارد. این فولاد با نام M238 و با مشخصه ۴۰CrMnNiMo8-6-4 نیز شناخته می شود.

ترکیب شیمیایی فولاد ۱.۲۷۳۸ شامل ۰.۴۵ – ۰.۳۵ درصد کربن. ۰.۹ درصد نیکل، ۰.۲۵ – ۰.۱۵ درصد مولیبدن، ۱.۸ -۱.۲ درصد کروم. ۱.۶ -۱.۳ درصد منگنز، ۰.۴ درصد سیلیسیم و مقادیر ناچیزی فسفر و گوگرد می باشد.

این فولاد به دلیل داشتن نیکل در ترکیب آن در صنعت با نام p20+Ni نیز شناخته می شود. وجود نیکل در ترکیب این فولاد به آن قابلیت ماشین کاری بهتر بخشیده است. فرآیند سخت کاری این فولاد با کوئچ در روغن، حمام داغ و هوا صورت می پذیرد. فولاد ۱.۲۷۳۸ در برخی صنایع به عنوان فولاد گرمکار نیز استفاده می شود.

فولاد ۲۷۳۸ معمولاً از قبل سخت می گردد و سختی آن بین ۲۸۰ تا ۳۲۰ برینل است. دمای آنیل کاری این فولاد بین ۷۱۰-۷۴۰ درجه سانتی گراد است.
مصارف فولاد ۱.۲۷۳۸

فولاد ۱.۲۷۳۸ دارای خاصیت چقرمگی، صافی سطح و پولیش پذیری بالا و قابلیت ماشین کاری خوب برای اجرای جزییات می باشد. به همین جهت ۱.۲۷۳۸ به طور عمده در ساخت قالب های پلاستیک کاربرد دارد. از کاربردهای فولاد ۱.۲۷۳۸ می توان به قالب های تزریقی ریخته گری. دایکست، ابزارهای هیدروفرمینگ، قالب های ساخت وسایلی مانند صفحه اجاق گاز، صندلی و بطری اشاره کرد.

قیمت فولاد ۱.۲۷۳۸ تحت تأثیر عوامل مختلف و با نوسانات بازار تغییر می کند. نوسانات قیمت عناصر آلیاژی و به ویژه نیکل بر نرخ فولاد ۱.۲۷۳۸ تأثیر گذار است. قیمت قراضه آهن و عملیات حرارتی سطحی مورد انجام بر روی این فولاد مستقیماً بر روی قیمت نهایی اثرگذار است.

استیل دی (Steel day)

ارتباط با ما:
۰۹۹۲۲۷۰۴۳۵۸
۰۲۱۶۶۳۹۶۵۹۰
واتس آپ: ۰۹۹۲۲۷۰۴۳۵۸
ارتباط با ما در شبکه های اجتماعی
https://t.me/steel_day تلگرام
https://www.instagram.com/steel_day.ir اینستاگرام
ایمیل: steelday.foolad@gmail.com

شناسه آگهی : 146656c5760dc625

اطلاعات تماس

این آگهی منقضی شده است و اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود.