فروش کلی شیلنگ کولر آبی ضد آفتاب شیلنز

برای قیمت تماس بگیرید

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

شیلنگ کولر آبی ضد آفتاب شیلنز تهیه شده از مواد درجه یک پتروشیمی بوده و دارای استاندارد های آلمان میباشد.این شیلنگ ها دارای ۳ سال گارانتی تعویض می باشند.با توجه به اینکه شیلنگ کولر آبی مسئولیت تامین جریان ثابت مایع خنک کننده (آب) به دستگاه کولر شما را دارد، شیلنگ کولر شما باید کیفیت مناسبی داشته باشد تا در برابر نوسانات آب و هوایی ، اشعه خورشید و نور مستقیم آفتاب و دیگر عوامل مقاوم باشد ،تا از فرسودگی شیلنگ‌ها و تجهیزات متصل به آن جلوگیری شود . در غیر این صورت ممکن است شیلنگ کولر آسیب ببیند و در صورت عدم تعویض، در نهایت شکافته شود. در نتیجه این امر می تواند بر سیستم خنک کننده کولر تأثیر بگذارد و باعث نشت و خرابی احتمالی موتور کولر شود.بنابراین انتخاب یک شیلنگ کولر آبی مرغوب اهمیت به سزایی در نگهداری از کولر دارد.شیلنگ کولر های آبی ضد آفتاب شیلنز برای انتقال آب شهری منازل به داخل مخزن ذخیره کولر های آبی استفاده میشود.

شرکت شیلنز ازسال۷۷موفق به تولید اولین نوع از شیلنگ با پایه مواد pvc شد و به تولید انبوه رساند، تکنولوژی تولید این محصول طراحی شده اختصاصی توسط متخصصان همین مجموعه است .میزان مقاومت این محصول چندین برابر پایه pe می‌باشد .میزان مقاومت ۳ اتمسفر فشار آب شهری را دارا می باشد و طول عمر این محصول در بد ترین شرایط جوی بین ۳تا۵ سال می‌باشد ،که درشرایط آب و هوایی غالب ایران عمر این محصول به بالای ۵ سال می رسد .این محصول مطابق با استاندارد های کشور آلمان می‌باشد و دارای برگه آنالیز می باشد.

این مجموعه تجربه تولید مرغوب ترین انواع شیلنگ های کولری را دارد.شرکت شیلنز با طیف گسترده ای از محصولات آماده پاسخگویی به نیازهای مصرف کننده های خانگی و صنعتی با کاربری کشاورزی، باغبانی، ساختمانی می باشد. شرکت شیلنز توانایی ساخت شیلنگ های تک لایه تا چند لایه را دارد. متداول ترین مواد مورد استفاده در تولید شیلنگ کولر شیلنز PVC، TPV، پلی اورتان و پلی اتیلن می باشد،هم چنین سایر ترکیبات مواد پتروشیمی را نیز می توان برای دستیابی به خواص فنی خاص مورد استفاده قرار داد .

شناسه آگهی : 97864046a13e8fc1

اطلاعات تماس

این آگهی منقضی شده است و اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود.