فروش پمپ ماردونی (فروش پمپ صنعتی)

برای قیمت تماس بگیرید

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

یکی از سازندگان اصلی این نوع پمپ، شرکت رایبد انرژی است که برند آن پمپ پاژ می باشد. انواع پمپ های تولیدی این شرکت در سه نوع عمده افقی و عمودی و بشکه کش دسته بندی می شوند.
مونو پمپ وسیله ای برای انتقال انواع سیالات می باشد، این پمپ قابلیت پمپاژ انواع سیالات غلیظ، ویسکوز، خورنده، مواد شیمیایی، مواد غذایی و … غیره را دارد.

کاربرد مونو پمپ پاژ
• انتقال انواع محصولات صنایع غذایی شامل انواع سس، خامه، عسل، مربا، شیره خرما، روغن های خوراکی و غیر خوراکی، بستنی، شیر، خمیر
• انتقال انواع سیالات شیمیایی شامل شامپو، مایع ظرفشویی و دستشویی، خمیر دندان، چسب، الکل
• انتقال انواع لجن فاضلاب، گِل
• انتقال انواع مشتقات نفتی و مواد پتروشیمی شامل سیالات اسیدی و خورنده و قلیایی …
• انتقال سیالات تا دمای کاری ۳۰۰ درجه

چرا مونوپمپ انتخاب کنیم؟
بسته به نوع ماده ی مورد انتقال، متریال به کار برده شده در ساخت تمامی قطعات پمپ، قابل جایگزینی می باشند. در زیر برتری های این نوع پمپ را به اختصار بیان کردیم:
• جنس بدنه، روتور و شاسی پمپ از انواع استیل با گریدهای ۳۰۴، ۳۱۶، Ti 316 و سوپر داپلکس و چدن قابل انتخاب می باشد. در ضمن روتور های تولیدی در این شرکت دارای پوشش دهی مناسب کروم می باشند و از سختی و مقاومت بالاتری برخوردار هستند.
• جنس قسمت لاستیکی یا استاتور پمپ از انواع NBR، SBR، Viton و PTFE قابل انتخاب می باشند. لاستیک NBR تا دمای ۱۰۰ درجه و وایتون تا دمای ۳۰۰ درجه بازدهی دارد. همچنین انتخاب الاستور با شورهای مختلف (سختی¬های متفاوت) بر اساس نیاز مشتری، از برتری انتخاب این پمپ ها می باشد .
• انتقال راحت سیالات غلیظ و ویسکوز و یا مواد دارای ذرات جامد و خمیری شکل
• داشتن جریان یکنواخت، خودمکش بودن، تنوع بالای ظرفیت و فشار پمپ
• پایین بودن هزینه تعمیر و نگهداری پمپ

انواع مونوپمپ افقی پمپ پاژ
مونوپمپ افقی پاژ با بهترین متریال در انواع سایزها و ابعاد تولید می شوند در جدول زیر انواع پمپ افقی پمپ پاژ لیست شده اند. ساکشن و دیسشارژ پمپ در دو نوع رزوه ای و فلنچی قابل عرضه می باشد و بدنه ی پمپ نیز از دو نوع جوشی و ریخته گری شده قابل عرضه می باشند.

انواع مونوپمپ عمودی
پمپ های عمودی پاژ که با سریPV شناخته می شوند در انواع مختلف برای کاربردهای متفاوت ساخته می شوند. این مدل برای تخلیه انواع مخازن و چاله ها به کار می روند و دارای سه فلنج، شامل فلنج های ورودی و خروجی و کف مخزن می باشند. این پمپ ها با موتور ضد انفجار برای تخلیه مخازن نفتی و واحدهای نمک زدایی کاربرد ویژه دارند.

انواع مونوپمپ بشکه کش
پمپ های بشکه کش پمپ پاژ مدل ساده تری از نوع عمودی می باشد که کاربرد عمده¬ی آن برای تخلیه بشکه های ۲۲۰ لیتری است. این پمپ دارای دهانه ی ۵ سانتیمتیری است که خیلی راحت وارد بشکه می شود و عملیات پمپاژ را انجام می دهد. حداکثر فشار تولیدی این پمپ ها ۱۲ بار و ظرفیت ۱۵۰۰ لیتر بر ساعت می باشد.

شماره بازرگانی
۰۹۹۶۰۸۶۱۰۰۷

۰۹۳۵۹۱۵۲۳۸۹

۰۵۱۳۵۵۹۲۳۸۹
داخلی ۱۰۲

https://raybadenergy.com
https://pumppazh.com

شناسه آگهی : 836411dfb62e74c

اطلاعات تماس

این آگهی منقضی شده است و اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود.