صادارت انواع پلیمر پتروشیمی (گرید لوله ،فیلم و…)

برای قیمت تماس بگیرید

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

شرکت بازرگانی بین‌الملل پترو نور مهر با داشتن دفاتری در خارج از کشور از جمله ترکیه آماده‌ی تأمین پیوسته و بلندمدت انواع گریدهای مختلف پتروشیمی جهت تولید لوله¬های پلی¬اتیلن برای صادرات در گریدهای ذیل را دارد:
• کامپاند بازیافتی پلی¬اتیلنی گرید لوله: جهت تولید انواع لوله¬ها مانند لوله¬های آبیاری و فاضلاب از مواد بازیافتی درجه یک به همراه گریدهای پایه پتروشیمی تولید می شود. انتخاب هر کدام از این گریدها به نوع محصول نهایی بستگی دارد.

• گرید های پلی¬اتیلن لوله تولید شده تماماً با مواد پتروشیمی شامل:
o پلی¬اتیلن گرید لوله تولید شده تماماً با پایه مواد پتروشیمی: مواد تولید شده تماماً از گریدهای پایه پتروشیمی خریداری شده از بورس داخلی کالا با قیمت¬های رقابتی و مناسب به همراه افزودنی¬هایی مانند دوده یا کربن بلک و مستربچ (برای اصلاح و بهبود خواص آن) برای تولید لوله¬های پلی ¬اتیلنی شامل CRP100B و PE-80B، CRP 100N می باشد.
o صادرات مستقیم از پتروشیمی: مواد و گریدهای پایه پتروشیمی CRP100B و CRP100N و HDPE EX3 و HDPE 80B از درب پتروشیمی و صادرات مستقیم
کاربردهای PE100B و PE80B:
• تولید لوله¬های پلی¬اتیلن به روش اکستروژن
• مناسب برای عبور و انتقال طیف وسیعی از سیالات برای کاربردهای صنعتی، کشاورزی و معدنی
• تولید لوله¬های کم¬فشار و اتصالات
• ساخت و تولید لوله‌ های آبیاری قطره‌ای
برای کسب اطلاعات بیشتر، اطلاع از جدیدترین قیمتها و همچنین دریافت دیتاشیت و مشخصات محصولات و گریدهای مختلف با ما تماس بگیرید یا به وبسایت ما به آدرس ذیل مراجعه نمایید.

شناسه آگهی : 68261547034528dd

۲۲ فروردین ۱۴۰۲ ۱۳:۳۲

این آگهی منقضی شده است

اطلاعات تماس

این آگهی منقضی شده است و اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود.