فروش ال کارنتین + قیمت الکارنتین

برای قیمت تماس بگیرید

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

ال کارنیتین، که همچنین به عنوان لووکارنیتین شناخته می‌شود، یک ساختار اسید آمینه طبیعی است که بدن آن را به صورت طبیعی تولید می‌کند. همچنین می‌توان آن را از طریق رژیم غذایی دریافت یا به صورت مکمل خوراکی مصرف کرد.
ال-کارنیتین نقش مهمی در تولید انرژی دارد؛ زیرا چربی را به انرژی تبدیل می‌کند. ال-کارنیتین یک ماده مغذی ضروری مشروط است، به این معنی که بدن می‌تواند آن را به اندازه کافی بسازد، اما در برخی موارد، اگر بدن نتواند این ماده را به اندازه کافی تولید کند، ممکن است مجبور شود که این ترکیب را از غذا یا مکمل‌های خوراکی به دست آورد.
در بدن، کبد و کلیه‌ها ال کارنیتین را از اسیدهای آمینه لیزین و متیونین تولید می‌کنند. کلیه‌ها همچنین می‌توانند ال‌کارنیتین را برای استفاده بعدی ذخیره و مقدار اضافی را از طریق ادرار دفع کنند.
انواع ال کارنتین
ال-کارنیتین شکل رایج‌تری از کارنیتین است که در بدن و بسیاری از مکمل‌ها وجود دارد. اشکال دیگر کارنیتین عبارتند از:
استیل ال کارنیتین: این شکل که گاهی به نام ALCAR نیز شناخته می‌شود، در متابولیسم نیز نقش دارد و دارای خواص محافظت کننده عصبی است که به محافظت از سیستم عصبی کمک می‌کند.
دی کارنیتین: این نوع ایزومر نوری ال کارنیتین، برای بدن سمی است؛ زیرا ممکن است جذب سایر اشکال کارنیتین را مهار کند.
ال-کارنیتین ال تارتارات: ورزشکاران ممکن است از این نوع در قالب مکمل‌های ورزشی استفاده کنند. تحقیقات نشان می‌دهد که این مکمل، می‌تواند برای به حداقل رساندن دردهای عضلانی و سرعت بهبودی مفید باشد.
Propionyl-L-carnitine: این نوع کارنتین، خواص ضد درد و ضد روماتیسمی دارد و می‌تواند برای سلامت قلب مفید باشد.
فروشگاه اریا شیمی یکی از بزرگ ترین وارد کننده ها و توضیع کننده مواد دارویی و مواد شیمیایی خوراکی می باشد به منظور خرید ال کارنتین و برای دریافت انالیز ال کارنتین با ما تماس حاصل فرمایید.
۰۲۱۳۳۹۰۲۲۰۹
۰۹۱۹۷۵۲۹۰۷۶

شناسه آگهی : 670651afe7d1f9e2

۱۰ مهر ۱۴۰۲ ۲۱:۰۳

این آگهی منقضی شده است

اطلاعات تماس

این آگهی منقضی شده است و اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود.