سیانوکوبالامین چیست یا ویتامین ب۱۲

برای قیمت تماس بگیرید

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

یکی دیگه از نام های ویتامین ب۱۲ یا سیانوکوبالامین می باشد که فروش ویتامین ب۱۲ یا فروش سیانوکوبالامین به دلیل مصرف زیاد، بالا می باشد.
خرید ویتامین B12 یا سیانوکوبالامین
این ویتامین همانند دیگر دیگر ویتامین های گروه B، محلول در آب میباشد و برای تکثیر سلولی یا همان خونسازی و سیستم عصبی، ضروری و مهم می باشد. بدن انسان قادر است که Vitamin ب۱۲ را حداکثر به مدت ۴ سال ذخیره نماید. مقدار اضافی آن از طریق ادرار دفع می شود و جالب است بدانیم که ویتامین ب۱۲ بزرگترین و پیچیده ترین ساختار را در بین ویتامین ها داراست.
ماده های دارای ویتامین B12
مواد غذایی مانند شیر، پنیر، تخم مرغ و گوشت جگر. ناگفته نماند که ویتامین B12 در غذاهای گیاهی اصلا وجود ندارد و افراد گیاهخوار حتما باید برای دریافت ویتامین ب ۱۲ ، از مکمل های ویتامینی استفاده کنند.
ویتامین سیانوکوبالامین در بدن چه نقشی دارد؟
با توجه به اینکه B12 در تولید سلول های بدن، نقش دارد، وظیفه اش شبیه به اسید فولیک است و در همانند سازی ژن های هسته سلول شرکت میکند. با حضور ب ۱۲، سلولها در بافت عصبی، مغز استخوان و دستگاه گوارش، تکثیر میابند.
نشانه های کمبود ویتامین B12
احساس ضعف
افسردگی
اختلالات روحی
کاهش حافظه
زخم دهان و زبان
بوی بد دهان
اختلال در راه رفتن
فروشگاه اریا شیمی دارای انواع ویتامین های گروه B همانند ویتامین B12 می باد جهت خرید ویتامین B12 یا خرید سیانوکوبالامین و همچنین برای دریافت آنالیز ویتامین B12 با ما تماس حاصل فرمایید
۰۹۱۹۷۵۲۹۰۷۶
۰۲۱۳۳۹۰۲۲۰۹

شناسه آگهی : 25564d91fdbd1236

۲۲ مرداد ۱۴۰۲ ۲۱:۵۴

این آگهی منقضی شده است

اطلاعات تماس

این آگهی منقضی شده است و اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود.