دیس پلی اتوماتیک اقساطی

0 تومان

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

شرکت ماک استیل برای جلب رضایت بیشتر مشتریان خود اقدام به فروش اقساطی نموده است.
دیسپلی ۱۵۰ یکی از مهم ترین دستگاه های مورد استفاده در صنعت فست فود می باشد. این دستگاه را برای تهیه مرغ سوخاری استفاده می کنند. البته از این دستگاه برای انواع سوخاری نیز استفاده می شود. از این دستگاه دیسپلی برای برای افت دما و ترد کردن مرغ استفاده می شود. این دستگاه به صورت کاملا اتوماتیک می باشد. این دستگاه دارای دو طبقه می باشد. که طبقه اولی آن مرطوب بوده و قسمت بالایی خشک می باشد.
بدنه دستگاه از جنس استیل ساخته می شود. عایق دستگاه از جنس پشم سرامیک است. هر طبقه دارای سیستم ترموستات بوده. و می تواند به صورت مجزا اقدام به تنظیم کردن دمای هر طبقه نمایید. در قسمت پایین دستگاه دیس پلی یک مخزن آب قرار می گیرد. که داخل آن المنت دارد و با استفاده از این عمر گرما و رطوبت مورد نیاز تامین می گردد.
بیشتر رستوران ها و فست فود ها به دلیل نداشتن اطلاعات دقیق تصور می کنند. که با نداشتن یک دیس پلی می توانند، مرغ سوخاری خوبی را ارائه نماییند. ولی باید عرض کنم این امکان پزیر نیست. دستگاه دیس پلی پس از پخت مرغ در دمای چهارصد درجه دمای مرغ را به تدریج کم می کند. تا مرغ ترد تر شود و از جهتی تازه تر باقی بماند.
در طبقه اول این دستگاه دو المت قرار می گیرد. یکی داخل آب برای رطوبت و دیگری در مخزن پایین برای تامین حرارت قرار می گیرد. مخزن بالایی فقط یک المنت برای گرم نگهداشت دارد. درب این دستگاه از جنس طلق شفاف استفاده می شود.
۰۹۱۲۲۱۶۹۴۳۵
۰۲۱۶۶۷۸۱۸۵۶

شناسه آگهی : 9666597da3b6611d

اطلاعات تماس

این آگهی منقضی شده است و اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود.