دستگاه شمارنده قطعات

برای قیمت تماس بگیرید

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

شرکت بینا صنعت ویرا ، به عنوان مرجع تخصصی پردازش تصویر و بینایی ماشین در ایران شناخته می شود .
از جمله فعالیت های مهم این شرکت می توان به موارد زیر اشاره کرد :
* اجرای انواع پروژه های هوش مصنوعی در صنعت
* ساخت انواع دستگاه های صنعتی مبتنی بر بینایی ماشین
* واردات و فروش انواع تجهیزات اتوماسیون صنعتی ، پردازش تصویر و بینایی ماشین
* ارائه خدمات مشاوره و برنامه نویسی
* راه اندازی خطوط کنترل کیفی برای کارخانجات مختلف
مقدمه : امروزه در هر واحد صنعتی ، شمارش قطعات تولیدی روزانه ، از مهم‌ترین بخش‌های آن مجموعه تولیدی می باشد . عموماً برای شمارش این قطعات، از روش‌های مبتنی بر توزین، تکنیک‌های هوش مصنوعی و روش‌های دستی استفاده می‌گردد. استفاده از روشهای دستی و توزینی برای شمارش قطعاتی که از لحاظ وزنی، تلرانس بالایی دارند و همچنین امکان وجود ناخالصی در بین قطعات مورد شمارش وجود دارد ، مناسب نبوده و به جای آن از روش‌های مبتنی بر بینایی ماشین و هوش مصنوعی بهره گرفته می شود. روش‌های مبتنی بر هوش مصنوعی، دارای سرعت شمارش بالاتر و دقیق‌تری نسبت به روش‌های توزین هستند که برای شمارش انواع قطعات با تعداد بالا و همچنین دقت زیاد مورداستفاده قرار می‌گیرند.

ساختار دستگاه شمارنده قطعات : اساس کار این دستگاه، شمارش توسط دوربین‌های صنعتی و نرم‌افزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی است. ساختار مکانیکی این دستگاه متناسب با نوع قطعات موردنظر برای شمارش، طراحی و پیاده‌سازی می‌شود. برای قسمت فیدر این دستگاه، از ساختار فیدر کانوایر که دارای یک هاپر است استفاده می‌شود. قطعات بعد از ریخته شدن به داخل هاپر و فیدر به مسیرهای پیش‌برنده بعدی انتقال داده می‌شوند، این مسیرهای پیش‌برنده، شامل ویبراتورهایی برای تفکیک و جلو بردن قطعات به موقعیت عکسبرداری می باشد. در قسمت انتهایی دستگاه، سیستم اصلی پردازش و تصویربرداری تعبیه شده است که وظیفه شمارش قطعات با استفاده از الگوریتم های هوش مصنوعی را بر عهده دارد.
در این بخش، قطعات به‌صورت پشت سر هم و با تعداد زیاد از مقابل دوربین، لنز و لایت صنعتی، ریزش کرده و تصاویر گرفته شده توسط دوربین از قطعات در حال ریزش، به سیستم پردازنده اصلی ارسال می شود.
در سیستم پردازنده این تصاویر، با سرعت بالا تحلیل و پردازش شده و بر اساس تکنیک های بینایی ماشین ، شمارش دقیق ار قطعات صورت می گیرد.
در این روش دقت شمارش ، عموماً تا ۱۰۰ % قابل پیاده‌سازی خواهد بود. این دستگاه متناسب با کاربردهای موردنظر در ابعاد و جزئیات متفاوتی ساخته و پیاده‌سازی می‌شود.

ویژگی‌های این دستگاه شامل موارد زیر است: دقت شمارش ۱۰۰% سرعت شمارش بالا تا ۱۰۰ هزار قطعه در ساعت (متناسب با اندازه قطعه قابل‌شمارش) طول عمر بالای تجهیزات امکان آموزش قطعات مختلف به سیستم عدم شمارش پلیسه و ضایعات در فرایند شمارش رابط کاربری آسان برای استفاده اپراتور این دستگاه قابلیت شمارش قطعات زیر را دارا می باشد : قطعات الکترونیکی، پیچ‌های تلفن همراه، خازن، مقاومت الکتریکی، اتصال‌دهنده برقی قطعات قالب تزریق پلاستیک، اتصالات لوله، قطعات پلاستیکی، دکمه‌های پوشاک، اجزای پلاستیکی انواع پیچ‌ومهره، بوش و انواع قطعات فلزی با سایزهای مختلف واشر، میخ، سنجاق، گل میخ، فیوز، س

شناسه آگهی : 77963d0f5ba4c3c3

اطلاعات تماس

این آگهی منقضی شده است و اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود.