دستگاه تشخیص رنگ گواو مدل GTS8102

برای قیمت تماس بگیرید

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

دستگاه تشخیص رنگ گواو مدل GTS8102

دستگاه تشخیص رنگ خودرو مدل GTS8102 ساخت شرکت گواو است و از ویژگی این دستگاه ضخامت سنج جدید امکان استفاده از نرم افزار آن برای اتصال به موبایل میباشد . دستگاه کارشناسی رنگ بدنه خودرو مدل GTS8102 از جدیدترین دستگاه های کمپانی GUOOU میباشد . این دستگاه دارای دقت بالا و سرعت فوق العاده بالایی نسبت به دیگر دستگاه های ضخامت سنج رنگ میباشد و سرعت بالای دستگاه مدت زمان لازم جهت انجام کارشناسی کامل و دقیق رنگ یک خودرو را کاهش داده است .

این دستگاه توسط شرکت پترو پژوهش خاورمیانه وارد و از این دستگاه برای مراکز کارشناسی خودرو و افرادی که اقدام به کارشناسی خودرو به صورت مستمر مینمایند بسیار مناسب میباشد. از امکانات خاص این دستگاه، امکان اتصال آن به موبایل از طریق اپلیکیشن مربوطه و ذخیره تمامی اطلاعات بر روی موبایل و تهیه گزارش به صورت فایل PDF میباشد.

کاربرد دستگاه کارشناسی رنگ بدنه خودرو مدل GTS8102 نیز مانند سایر دستگاه های کارشناسی رنگ، قادر است با استفاده از تکنولوژی ادی کارنت و مگنتیک اینداکشن، میزان ضخامت رنگ بر روی بدنه های آهنی و غیر آهنی ( آلومینیوم ) را در حد میکرون یا هزارم میلیمتر اندازه گیری نماید. علاوه بر استفاده های متعدد از این دستگاه ها در صنایع مختلف، یکی از معمولترین کاربردهای این ضخامت سنج رنگ، در بحث کارشناسی رنگ بدنه اتومبیل و اطمینان از فابریک بودن بدنه میباشد. یک کارشناس رنگ با استفاده از این دستگاه و اندازه گیری ضخامت رنگ خودرو در نقاط مختلف و مقایسه ضخامت ها با یکدیگر قادر خواهد بود چنانچه در نواحی از بدنه رنگ دارای بتونه باشد و یا اینکه بدنه تعویضی باشد، آن را شناسایی نماید.

شناسه آگهی : 34264d9e4437c641

اطلاعات تماس

این آگهی منقضی شده است و اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود.