خازن کولر گازی یا خازن اسپیلت

برای قیمت تماس بگیرید

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

یکی از پرکاربرد ترین تجهیزات الکتریکی خازن ها می باشند که دارای انواع بسیار زیادی هستند و میشه گفت در تمامی در مدارهای اکتریکی خازن وجود دارد که وظیفه آن ذخیره سازی برق و آزادسازی آن در زمان معین می باشد. در کولرهای گازی، خازن برای روشن کردن و شروع به فعالیت کردن موتور کمپرسو مورد استفاده قرار میگیرد.
خازن کولر گازی یا Capacitor راه انداز موتور کولرگازی است. خازن ذخیره کننده بار الکتریکی است و از دو صفحه موازی که روبروی هم قرار گرفته اند تشکیل شده است. بار الکتریکی که در خازن ها ذخیره می گردد جهت راه اندازی قسمت های مختلف کولر گازی مصرف می گردد.
ما در کولرهای گازی ۳ عدد خازن داریم :
خازن کمپرسور کولر گازی
خازن فن داخلی کولر گازی
خازن فن بیرونی کولر گازی
از آنجایی که خازن های کولر گازی قابلیت های دیگری همچون موازنه کردن تغییر ولتاژ قوی، استفاده شدن به عنوان فیلتر جریان های مستقیم و… را نیز دارند. به همین جهت خازن کولر گازی یکی از قطعاتی هستند که زود دچار مشکل می شوند.
مجموعه فنی مهندسی برق وصنعت پاور اکسین دارای انواع خازن های کولر گازی برند شارک و برند AEG می باشد این نوع خازن های دارای کیفیت بسیار بالا و با گارانتی می باشد. به منظور خرید خازن کولری دو پین و خرید خازن سه پین با ما تماس حاصل فرمایید.
۰۹۱۹۰۷۶۴۳۷۶
۰۲۱۳۳۹۰۲۲۰۹

شناسه آگهی : 48164e63903337f5