پیمانکار برق و اتوماسیون صنعتی سورنا صنعت بیستون

برای قیمت تماس بگیرید

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

پیمانکار تاسیسات برقی کارخانجات و مراکز صنعتی و اداری
ما مفتخریم که با بیش از۲۰ سال تجربه به عنوان مشاور و پیمانکار تاسیسات برقی کارخانجات و مراکز صنعتی و اداری به هموطنان عزیز ارائه خدمت می نماییم. در این راستا ما با بکارگیری نیروهای متخصص و با اجرای پروژه های متعدد به عنوان پیمانکار تاسیسات برقی کارخانجات و مراکز صنعتی و اداری تمام تلاش خود را برای ارائه خدمات با بالاترین کیفیت بکار می بندیم.
چاه ارت و همبندی
یکی از مهمترین مسائل در هر واحد تولیدی یا خدماتی تامین حفاظت الکتریکی برای ساکنین و تجهیزات می باشد. احداث چاه ارت و همبندی مطابق استاندارد و نصب تجهیزات حفاظتی مناسب، این هدف مهم را تامین می نماید. ما با استفاده از نیروهای مجرب و آموزش دیده در احداث چاه ارت و همبندی الکتریکی ضمن ارائه مشاوره، شما را در اجرای صحیح و استاندارد چاه ارت و همبندی یاری می نماییم.
ساختمان هوشمند BMS
انسان همواره بدنبال آسایش بیشتر بوده است. استفاده از تکنولوژیهای نوین و تجهیزات کنترلی مدرن در صنعت ساختمان این امر را با طراحی ساختمان هوشمند BMSمحقق می نماید. کنترل کلیه تجهیزات با استفاده از دستگاه کنترل از راه دور، کلیدهای قابل برنامه ریزی و پنل تاچ اسکرین، قابل برنامه ریزی می باشد. روشن و خاموش شدن لامپ اتاق ها بطور خودکار، باز و بسته شدن پرده اتاق ها برای تنظیم نور و … از جمله کارایی های ساختمان هوشمند BMSمی باشد. مدیریت بر عملکرد کلیه تجهیزات و همچنین هزینه مصرفی آنها نیز از دیگر موارد قابل دسترس در ساختمان هوشمند BMSاست. ما با طراحی ساختمان هوشمند طبق نظر و خواست شما، سناریوهای مورد نیاز را طراحی کرده و با نصب تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری، ساختمانی مدرن را برای شما به ارمغان می آوریم.
اتوماسیون کارخانجات و مراکز صنعتی و اداری
برنامه ریزی تجهیزات، دستگاه ها، تنظیم و ارتقاء نرم افزارهای مورد نیاز و نظارت بر آنها از اتاق کنترل یکی از مزایای مهم اتوماسیون کارخانجات بشمار می رود. از طرف دیگر بکارگیری سنسورهای هوشمند و بستر مناسب تبادل اطلاعات با بکارگیری شبکه کنترلی و پروتوکل های مناسب در تضمین داده های مبادله شده نقش بسزایی ایفا می نماید.اتوماسیون کارخانجات یکی از مهمترین روشهایی است که منجر به افزایش دقت و بالا رفتن کیفیت محصولات و خدمات می گردد.
خدمات انرژی و بهینه سازی مصرف انرژی
یکی از اساسی ترین مسائل میهن ما ایران،بهینه سازی مصرف انرژی است. در این راستا ما با ارائه خدمات انرژی در بخش ساختمان و کارخانجات شما را درجهت بهینه سازی مصرف انرژی یاری می کنیم. ما با استفاده از نیروهای متخصص و کار آزموده و بکارگیری روشهای ممیزی انرژی نسبت به ارائه مناسبترین خدمات انرژی جهت بهبود و ارتقاء سیستمهای موجود براساس تکنولوژی های نوین (موتورخانه هوشمند و …)اقدام می نماییم.
طراحی و اجرای سیستمهای صوتی
طراحی و اجرای نورپردازی ساختمانها
طراحی و اجرای سیستمهای PLC و مانیتورینگ
دکتر سید حمیدرضا حسینی ( دکترای تخصصی برق – کنترل )
۰۹۱۲۲۰۸۹۰۹۸
اجرا و تعمیرات تخصص ماست,ساخت,طراحی,مشاوره
آخرین قیمت را از ما بگیرید
شرکت فنی و مهندسی سورنا صنعت بیستون با بیش از ۱۸ سال سابقه در صنعت برق
مهندس سی

شناسه آگهی : 86059c2aac6ea64c

۱۵ فروردین ۱۴۰۲ ۰۸:۵۰

این آگهی منقضی شده است

اطلاعات تماس

این آگهی منقضی شده است و اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود.